Brella - wirtualny concierge

Innowacyjne aplikacje mają sprawić, że nasza praca będzie łatwiejsza, podróże lepiej zorganizowane, a dzieci szczęśliwsze. Okazuje się, że Polska jest prawdziwą kopalnią pomysłów aplikacji i systemów, które ułatwią nam życie i pracę. Niedawno pisaliśmy o ciekawej aplikacji Footsteps, a dziś przybliżymy program - usługę, która ma „ogarnąć” za nas to, na co często nie znajdujemy czasu.

Brella to usługa supportu, świadczonego przez zespół składający się z asystentów, pracowników technicznych oraz managerów. Mają oni pomagać w zakresie:

  • researchu danych oraz ofert firm/specjalistów,
  • prowadzeniu i koordynacji projektów,
  • organizacji czasu oraz delegowania zadań,
  • obsługi zadań asystenckich,
  • wykorzystywania narzędzi w trybie SAAS np. Trello, GetResponse,
  • kompleksowej obsługi podróży oraz systemów rezerwacji,
  • usługi concierge.

Usługa Brella to również możliwość wspomagania naszych zadań prywatnych takich jak organizacja podróży, rezerwacja restauracji czy zakup biletów na koncerty. Twórcy aplikacji chcą także pomóc nam umówić wizytę u lekarza, kosmetyczki czy fryzjera, oraz zamówić specjalistów do pomocy w domu. To również wirtualny asystent, który będzie pamiętał o naszej diecie, urodzinach najbliższych i zadaniach z tym związanych.

Jak to wszystko działa?

Jak już wspomnieliśmy Brella, to zespół ludzi, którzy mają nam pomóc jednorazowo lub długoterminowo. Wszystko w trybie online. Zespół pracuje od 07:00 do 22:00. Nasze zadanie ma przypisanego asystenta, który się utrzymuje z nami kontakt, a w razie potrzeby przekazuje zadanie zmiennikowi.
Nim dojdzie do współpracy powinniśmy jak najwięcej powiedzieć o naszych oczekiwaniach, specyfice zadania i o naszych możliwościach finansowych. Jeżeli potrzebujemy długoterminowej współpracy możemy wykupić abonament 10, 20 lub 30 godzinny. Zgłaszając się z poszczególnymi zadaniami do zespołu Brella, dowiemy się ile czasu potrzeba aby je zrealizować i jaki jest koszt asystenta.

Potencjał asystentów Brella jest duży i jest to ciekawe rozwiązanie dla osób, którym czasem brakuje "trzeciej ręki" lub dodatkowej godziny w ciągu doby. Twórcy aplikacji zapewniają, że oferowana lista usług Brella nie jest zamknięta.

Brella ma pomagać rozwiązywać nasze problemy zarówno w pracy jak i w domu. Czasem pomoc może się przydać, gdy o 16:30 dowiadujemy się, że na jutro mamy zrobić tłumaczenie 3 stron opisu procesu produkcji, lub prezentacji w Power Point, a w domu cieknie rura, więc trzeba zamówić hydraulika i jeszcze pamiętać o prezencie na dzień matki.

Goldsaver.pl

 

Dziś największym znakiem zapytania jest jakość i szybkość świadczonych usług. Brella jest w fazie rozwoju, i czas pokaże, czy będzie w stanie zbudować i utrzymać solidny zespół, który elastycznie zareaguje na zlecenia klientów, a także sprawnie je zrealizuje.

fot. rawpixel. pixabay.com, CC0

Komentarze